אז אני אוהד מכבי תל אביב בכדורגל וגם מכבי תל אביב בכדורסל!, ביום א' 11.5 היה משחק הנפת הגביע של הקבוצה ואני כמובן הייתי שם כמו כל משחק שאני נמצא בו כדי לעודד ובמיוחד במשחק כזה. לאחר שעה וחצי של משחק שנגמר כמובן לטובת מכבי והנפת צלחת אליפות מרגשת חזרנו אני וילדיי מהמשחק עייפים ומרוצים, אך כמובן שאין דבר כזה שהכל הולך חלק וכשחזרנו הופתענו לגלות שכל הריצפה של הבית מלאה במים (התפוצץ צינור בבנין).

אינסטלטור בת"א – מה לי ולזה בשעה 00:00

לא ידעתי היכן לקבור את עצמי וחיפשתי אינסטלטור בתל אביב בשעה 12 בלילה בתקווה למצוא אחד במחיר נורמלי. התקשרתי לכמה אינסטלטורים שהציעו מחירים מטורפים (יכול להבין אותם) אך אני גר בדירה שכורה בתל אביב ואין לי כסף מיותר כרגע. כאשר מצאתי את האינסטלטור האחד שהציע מחיר שנשמע סביר ישר קפצתי על המציאה והזמנתי אותו אליי שיבדוק מה קורה.

מכל האינסטלטורים בתל אביב (ויש המון) הגיע אליי הבחור הכי נחמד שראיתי כל חיי הוא בדק את הבעיה ופתר אותה בפחות משעה ביחד עם עוזר צעיר שכנראה מתלמד אצלו ורוצה גם הוא להיות אינסטלטור מקצועי. הוא דיבר בישירות ובלי עקיפויות למיניהן שאני רגיל לשמוע מבעלי מקצוע, נתן שירות מקצועי ביותר ומהיר ללא עיכובים, המחיר היה לדעתי המחיר הכי נמוך שהייתי יכול למצוא שאינסטלטור בתל אביב בשעה מאוחרת כזו יכול לתת והגיע לו כל שקל ושקל. לאחר מכן אני וילדיי ניקנו את הבית מכל המים שהיו, הם עשו את זה ביעילות וזריזות שלא הכרתי (כנראה בגלל האדרנלין מהמשחק שהיה), לאחר עבודה קשה ואינטנסיבית הלכנו לישון עם חיוך. 🙂

לסיכום, השילוב של החוויות הטובות והלא טובות שקרו לי במהלך הלילה הזה בילבלו אותי , אך אני בהחלט מרוצה שהכרתי אינסטלטור תל אביבי איכותי ואמין שכמובן אלך ואמליץ עליו לחברים ומשפחה, אם אצליח להגיע לעורכים של התכנית "יצאת צדיק" בהחלט אגיד להם לבדוק את הבחור הזה ואת שירותי האינסטלציה שלו ומקווה שבאמת יצא צדיק כמו שיצא איתי.

אז יאללה מכבי! כל הכבוד לנו! צהוב עולהההההההההההה