השכרת אוהלים – מסיבת הפתעה חווייתית וייחודית באוהלי הפסגה

מסיבת הפתעה טומנת בחובה תכנונים מקיפים, לוגיסטיקה וחשיבה על כל הפרטים, כאשר המטרה היא לתכנן מסיבה מושקעת ומהנה ומצד שני גם להשאיר אותה בגדר הפתעה למנוע מצבים בהם החוגג יגלה פרטים על המסיבה ואז אלמנט ההפתעה יתפוגג כלא היה.

אחד הדברים הראשונים אותם צריך לעשות בטרם ארגון מסיבת הפתעה, הוא למצוא את המקום לקיום המסיבה לעיתים, בשל תנאי מזג האוויר חצר פרטית או שטח פתוח אחר לא יהוו כאפשרויות רלוונטיות לקיום האירוע.

מה שניתן לעשות במצב כזה, זה פשוט להשכיר אוהל גדול ומאובזר ולקיים בו את המסיבה אוהל מרווח, מעוצב ומאובזר יכול להוות כלוקיישן מושלם ומפתיע לקיום מסיבת הפתעה.

ארגון האוהל בצורה המתאימה

בחירת אוהל למסיבת ההפתעה תהיה מבוססת על שיקולים שונים ובין היתר:

עיצוב אוהל באתר אוהלי הפסגה www.hapisgarent.co.il

תמונה אוהלים למסיבת הפתעה
תמונה אוהלים למסיבת הפתעה

כמות המוזמנים האוהלים מגיעים בגדלים שונים, כאשר הגדול ביותר יכול להכיל עד ל-150 מוזמנים. אוהל לאירוע עסקי למשל יכול מומלץ שיהיה קטן יותר, עד 50 איש, זה יכול להתאים לתארוכה או חנות זמנית אך אוהל לאירוע עם מוזמנים רבים רצוי להזמין אוהלים שמתאימים עד ל 150 איש.
אחרי שבחרתם את האוהל המתאים, השלב הבא יהיה לאבזר את האוהל לקראת המסיבה באפשרותכם להשכיר מהחברה אשר תשכיר לכם את האוהל גם את הציוד הנדרש כמו: שולחנות, כיסאות, תאורה מתאימה ואפילו מקרר כמובן, הכול בהתאמה לדרישות ולצרכים שלכם.

כמובן, שאם יש לכם קונספט מיוחד למסיבה כמו לדוגמא מסיבה בסגנון זולה או משהו דומה, תוכלו לארגן ולאבזר את האוהל בהתאם ולהפוך אותו ללוקיישן המושלם למסיבת ההפתעה אותה אתם מארגנים אם אתם שוקלים להזמין מפעיל או אטרקציה, כדאי לקחת גם את הנושא הזה בחשבון בעת ארגון האוהל.

מסיבת הפתעה בלתי נשכחת

כל מי שמתכנן מסיבת הפתעה יהיה מעוניין להפוך את אותה מסיבה לסיפור הצלחה כאשר המטרה תהיה שהאדם שלכבודו מארגנים את המסיבה יופתע וכמובן, שכל הנוכחים והמוזמנים למסיבה ייהנו ממנה ואף ידברו עליה ואודותיה גם הרבה אחרי שהיא תגיע לסיומה.

אוהלים נקיים לאירועים
אוהלים נקיים לאירועים

כאמור, אוהל מאובזר בכל הציוד הנדרש יהווה כלוקיישן האופטימאלי למטרה, כאשר השלב הבא יהיה לדאוג לתפאורה, להובלת האוהל, לכיבוד, לאטרקציות ולהפתעות אשר בכוחם להפוך את אותה המסיבה לסיפור הצלחה ואף לאירוע שידובר בו גם תקופה ארוכה לאחר שהוא יסתיים.

למצוא חברת אוהלים באזור מגוריכם:

אם אתם מעוניינים לחסוך כסף מומלץ לאתר חברת אוהלים באזור מגוריכם, למשל אוהלי הפסגה ממוקמים בראשל"צ כך שאם תחפשו אחרי חברה אוהלים להשכרה בראשון הפסגה הם היעד הכי רלוונטי עבורכם! עלות ההובלה תרד משמעותית ותחסוך לכם כסף!