מנעולן באשקלון – מה עדיף?? כמו מנעולן באשדוד, שאלת השאלות היא שכיר או עצמאי.

האם לבחור במנעולן באשקלון העובד כשכיר?

אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן באשקלון, עמודות בפניכם שתי אפשרויות, להזמין מנעולן העובד בחברה גדולה ,או להזמין מנעולן עצמאי- מה עדיף?

אם אתם בעלי ביטוח לבית, או רק עתה רכשתם את הדלת וש עליה אחריות- מן הסתם שתפנו לביטוח או למתקין הדלת שיבצע עבורכם את העבודה. אך במידה ואינכם מבוטחים או בעלי אחריות תאגידית, לפניכם אפשרות לקרוא למנעולן באשקלון העובד כשכיר בחברה גדולה, או למנעולן באשקלון העובד באופן פרטי.

יתרונות וחסרונות מנעולן באשקלון העובד כשכיר

משום שמדובר בחברה גדולה העומדת מאחורי המנעולן באשקלון, אתם מרגישים כי יש לכם "אבא ואימא". אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע כראוי,שיש אחריות על העבודה,שיש התחייבות לזמני הגעה ועוד. בכל מקרה בו אתם לא מרוצים-יש לכם את פניות הציבור של החברה ואוזן קשבת.

יתרון נוסף של מנעולן באשקלון העובד כשכיר הוא זמינות גבוהה יותר.משום שבחברה מועסקים כמה וכמה מנעולנים, רוב הסיכויים שלא משנה באיזו שעה- יעמוד מנעולן באשקלון לשירותכם.

יתרון נוסף של מנעולן באשקלון שאינו עצמאי, זה שיש לו משכורת קבועה.כך אין בעיה או אי נעימות לבקש הנחה מהחברה עצמה- לא מדובר כאן בפגיעה ישירה אותה מרגיש המנעולן באשקלון, ולכן הסבירות שתקבלו הנחה או גמישות במחיר גדולה יותר.

אלו היו היתרונות של בחירת מנעולן באשקלון העובד בחברה גדולה כשכיר. החיסרון העיקרי הוא, שמנעולן באשקלון העובד כשכיר לא בהכרח ייתן מעצמו  100 אחוז. למנעולן שכיר לא משנה אם תישארו לקוחות החברה או תעזבו, ואם במקרה הוא קם על "רגל שמאל" או בסכסוך עם המעבידים שלו, הדבר עלול להתבטא גם בעבודה.

מנעולן באשקלון עצמאי שחושש לשמו הטוב, ייתן לכם תמיד 100 אחוז מעצמו.

חיסרון נוסף הוא בהתנהלות שנעשית מול החברה ולא מול המנעולן עצמו. מצד אחד יש לכם גב אך מהצד השני קושי יותר גדול לעבור את הדרגים הניהולים בכדי להתלונן, פרוצדורה ארוכה וסחבת. הדבר אינו נכון לכל חברה גדולה, אך מחמת גודל החברה דברים מטופלים באטיות יחסית התנהלות מול מנעולן באשקלון עצמאי, כמו גם מנעולן באשדוד, בעלי סגנון דומה.

לפי הרשימה הנ"ל תוכלו להחליט האם מתאים יותר עבורכם לשכור מנעולן באשקלון העובד כשכיר או כעצמאי.