סרטון קליל ומקצועי לפירוק רכבים במוסך

אז בואו לקבל פיצוח ולהתחיל לפרק את המכונית. אתה עדיין לא מורשה לפעול בזה כמו פיל בחנות חרסינה. פירוק מכונית הוא עסק די ארוך וזה חייב להיעשות באופן שיטתי. נסה להפריד בין כל מיני חלקים לרכב אחד למשנהו השונים פירוק רכבים כפי שאתה מפרק את המכונית. לפעמים זה קצת קשה להוכיח . חשוב מאוד לחפש באינטרנט מקצועני רכבים לפירוק .קח למשל את הדבר הראשון שאתה צפוי להתפשט מהמכונית שלך, את מקרים רבים על מנת להסיר לקצץ חיצוני מהדלתות שלך ורבעים אחוריים יהיה לך להסיר את צד הפנים שלך ולוחות דלת . ודא שאתה מוכן לזה. האם לא פשוט לזרוק את לוחות הדלת , קליפים שלהם וחתיכות מעצבנות אחרות בערימה נפרדת משם את שאר הפנים שלך יהיה בסופו ולא לערבב את הסרטונים והחומרה תצטרכו להתקין מחדש את הפנים שלך עם החומרה תצטרך להתקין מחדש הפנלים הפנימיים שלך .

ודא שאתה לתייגו לתאר את כל החומרה יוצאת דופן כי תיתקל בעת הסרת דברים. זהו זמן טוב לנסות למקור כמה מהקטעים והמהדקים יוצאות דופן יותר בזמן שהםואת המטרה שלהם ואת השיטה של שימוש הם טריים בראש שלך . ישהרבה פירוק רכבים חתיכות מאוד מיוחדות של חומרה , כי הם די קשים למצוא ברוב המכוניות בשנתי חמישים והשישים. אלה נמצאים בדרך כללבהחזקה החיצונית לקצץ ולקצץ ופנלים הפנימיים. זה קצת מעצבן בקצה השני של השיקום כאשר אתה הרכבת המכונית למצוא פתאום שלא רק שאתה לא זוכר מהשנראה כמו החומרה או איך זה עובד, כולם אומר לך שזה על מנת לחזור או לא זמין וזה יכול להיות כמה חודשים לפני שהמצב ישתפר.

כדי מאוד לפנות לבעל מקצוע בנוגע לתחום רכבים לפירוק. ראיתי יותר ממספיק מכוניות במדינה כמעט שלמה נמק במשך שבועות משום שהם חסרים שקית מלאה לקצץ חותמת קטנה הם הדברים הראשונים שאתה צריך להוציא מהמכונית שלך. זה יאפשר לך לשלוח אותם ממש בהתחלה של השיקום לתיקון וליטוש . ודא שאתה עושה את זה מוקדם, כי חנויות לעתים קרובות ייקחו שלושה חודשים או יותר לעשות שלך. יש לי כמה חתיכות שהיו בחוץ במשך עשרה חודשים ועדיין להראות סימן קטן של החזרת . עוד על מאוחר יותר. אל תתנו לילדים לקרוא שאחד כמו שיש סיכוי להיות מילים בשימוש שאתה לא רוצה שהם .

במידה ואתם לא מעוניינים למכור את המכונית שלכם לפירוק כדי מאוד לבדוק מידע בתחום גריטה בחסות מדינת ישראל, בקרוב תוכנית גריטה החל מחודש נובמבר 2013

שהסרת את הכרום אתה יכול להתחיל על תלישת הפנים. להחליט על איזה כרום פנים אתה הולך לשלוח , אם בכלל, ולשלוח אותו באותו הזמן . הרבה חבר 'ה שכח שיש להם כרום פנים ולשלוח אותו חודשים מאוחר יותר והתוצאה הוא שהם בסופו של דבר מחכים במשך חודשים כדי לסיים את הפנים. אם אתה הולך להיות רפד לעשות שוב את הפנים פירוק רכבים שלך ושרובנו עושים , אז הוא או היא צריכה להיותאחד כדי להסיר אותו מהמכונית. חוץ מזה, אתה צריך לקחתהרבה תמונות שאתה יכול להעמיד לרשות הרפד שהם עובדים . תמונות יופי הן נחמדים, אבל לא יותר מדי מועילה. מההרפד הולך צריך זה יריות פרטים קטנות שלהדרך בה דברים הלכו .שהסרת את הפנים ולקצץ אתה הולך להתחיל לקבל מושג טוב של מה שאתה הולך לעשות כדי להתמודד עימו. מושך את השטיחים, קונסולות ולוחות יגלו כל קורוזיה לקומות ולנזק מחבת והיקפו .

בהרבה מכוניות תהיה לך את השמחה של מציאת כל מיני תיקונים חדשניים. גיליתי לוחות עץ מוברגים במקום ולאחר מכן שפך בנדיבות עם שרף פיברגלס , פופ הפח מרותק במקום, זפת משמשת להחזיק בפח ואפילו חתיכות שלמסגרת מיטה עם שתיים על ידי ארבע ממלאים את החורים שבמושבים הקדמיים היו מהודקים . בשלב זה פירוק רכב אתם תצטרכו לקבוע מה אתה הולך , כמו גם לעשות עם מערכת החשמל . אתה הולך להיות הקן של חולדה של חוטים בכל המקום אלא ובעיקר מתחת ללוח מחוונים , שבו אתה יכול לפחות עכשיו להגיע אליו. הדעה שלי נחשבת עם רתמות חיווט היא להחליף ולא תיקון. זה בעצם די קל להחליף הרתמה . זה בעיקר עניין של חיבור כל מה שבו זה עשוי להיראות קצת מפחיד בהתחלה, אבל עם קצת התמדה אתה תנצח . תיקון רתמות ישנות הוא קוץ בתחת וכדאי רק לעתים נדירות .

אתה רק חושב שאתה עשית את כל התיקונים שאתה צריך לעשות . ברגע שאתה שם את המכונית בחזרה ביחד ולנסות לנהוג בה הוא כאשר אתה תגלה עד כמה אתה החמצת . כמו בכרום עכשיו זה הזמן להתחיל לברר איפה אתה יכול לקבל הרתמה חדשה , וכמה זמן זה ייקח. עדיף לו שישב על מדף במוסך שלך מחכה ללכת במכונית לאחר צבע מאשר להיות מחכה לובזמן שהוא יושב על המדף של ספק אי יש לך את הפנים להסיר אתה יכול להוציא הזכוכית. קונה מכוניות לפירוק חלונות לוואי הם קלים אם קצת מייגע להסיר ואם כוח שהם יכולים לבדוק את הסבלנות שלך קצת אבל הם אף הופעות ממש לצאת בלי לחתוך חור בצד החיצוני שלהדלת. השמשה הקדמית והחלון אחורי עשויות להיות קצת שונים. אולי אתה רוצה לקבל זכוכית בחור לבוא ולהסיר אותם אם ברצונך לעשות שימוש חוזר בהם. בחלק מהמקרים הם פשוט יתקיימו בעם חותמת גומי שבו ישר צועת גומי נעילה זולגת האמצע שלה . אם הגומי גמיש הוא עדיין תוכל למצוא את הקצה של רצועת המנעול ולמשוך אותו החוצה . זה יאפשר לחלון קופץ החוצה מהר הגומי שלה. אם הגומי ישן, קשה ופריך זה לא יהיה קל. שבב מתוך רצועת המנעול, אבל לאחר מכן להסיר בזהירות כמה שיותר הגומי הישן כפי שנדרש כדי לשחרר את החלון. אל תבין את שני חברים לדחוף בכל כוחם מבפנים. כוח עדינות, לא גס , ינצח היום.

עם כמה שמשות תצטרך לחתוך את הזכוכית, ואם זה המקרה הייתי ממליץ בחום מקבל בשירות זכוכית. אם אתה מתעקש לעשות את זה בעצמך, מה שאתה יכול לעשות הוא להאכיל את חתיכת חוט קלוע חלד באמצעות החותם , כדי שהחוט הוא בתוך והן מחוץ .נובמבר לעטוף את החוט סביב שתי ידיות מברג או תחליף ידית מתאים אחר , ואז בתנועת ניסור בעדינות לעבוד את החוט כל הדרך סביב החלון עד שהחותם הוא לחתוך לחלוטין.מכירת רכב לפירוק ואז בעדינות לדחוף את החלון מבפנים. זה , אלא אם כן יש לך זרועות ארוכות מאוד, יהיה מבצע שניים או שלושה איש. לא להתרגש ולדחוף בצד הפנימי שלהחלון בלי שמישהו מתנהג כמו בחוץ בטיחות. ראיתי חתיכה גדולה של לקבל שקשה לצאת פופ זכוכית, פני מכסה המנוע בעבר בלתי מעוך ולרסק בכל רחבי .את כל הדברים האלה נעשו אתה מקבל קרוב לדברים גבריים האמיתיים – תלישה מנוע ישן. הטור הבא אני מתאר את התהליך הזה בצורה כזאת שאתה לא יירד שום דבר כבד מדי על הרגל שלך.