התפתחות האינטרנט לקחת מונית לנתבגשינתה באופן דרסטי את תעשיית התחבורה ציבורית של דן בגלל הדרכים השונות שהפכו זמינה לבחירת תוכניות הנסיעה הטובה ביותר במחירים הנמוכים ביותר האפשריים. זה כולל גם את בחירת התחבורה קרקע מתאימה , אם יקרה לך להיות לתפוס טיסה. מומלץ תמיד כי בעת נסיעה שאתה צריך לקחת כמה דקות כדי לעשות מוניות לנתב"ג מחקר קטן באינטרנט על החברות השונות המופיעות באזור שלך. זה יאפשר לך למצוא את החברה עם המחירים הנמוכים , ואתה יכול גם לקבל הנחה גם כן. בשל ההאטה הכלכלית רוב המטיילים מצאו מחקר זה מאוד מועיל, וכעת הם עושים את המשימה שסוכני נסיעות המשמשים לביצוע בעבר.

יש טיפים שונים נוסע מתמצא בצורך שלמונית שדה תעופה יכול לחפש כדי לחסוך כסף.

  1. כדי להתחיל, אתה צריך קודם לאשר אם מלון היעד שלך או אתר הנופש מספק חינם לאסוף את שירותים ללקוחות שלהם. הסיבה לכך היא שלעתים אתרים מעדיפים לגבש עסקה עם חברת מוניות שדה תעופה ולא לשמור על צי של כלי רכב , אשר יהיו יקרות יותר משלהם. מתן ערך מוסף לשירות זה גם דרך אחרת שמלונות להשתמש כדי למשוך לקוחות נוספים , כך שאתה לא צריך לדאוג לגבי לבזבז כסף עלמונית שדה תעופה , אם היעד שלך מספקשירות הובלה.
  2. מוניות לנתב"ג יעזרו לכם להגיע מהר מאוד לשדה ולא לפספס טיסות .מחפש את הקופונים באינטרנט הוא גם דרך מצוינת נוספת כדי לחסוךבעלות הכוללת של מונית שדה התעופה שלך. בשלהגידול במספר חברות מוניות יש תחרות בגרון לחתוך בשוק הנוכחי ,והחברות מצאו דרכים יצירתיות לקידום השירותים שלהם. חברות אלה ולכן הסתדרו עסקות עם אתרי אינטרנט שמקבליםעמלה עבור כל קופון בשימוש.
  3. חברות אחרות מציעות גם הנחות בעת ביצוע שיבושי תנועה הזמנה למונית שדה התעופה שלך באינטרנט . ישנן חברות מוניות רבות המציעות שירותים שלהם על פני כל נמלי התעופה הגדולים בארץ ובעולם. זה כבר מתאפשר על ידי הסכמים שנעשו בין חברות מוניות שירות שונות ברחבי העולם , ולכן היצמדות לחברה מסוימת אחת בכל פעם שאתה נוסע יכול לעזור לך לאסוף את נקודות הניתנים להמרהלהנחות. חלק מחברות מוניות בשדה התעופה אלה גם מציעים הנחות ושיעורים נמוכים יותר עבור הלקוחות הנאמנים שלהם .
  4. הקמת מערכת יחסים ישירה עם נהג מוניות לנתב"ג שדה תעופה מקומי יכולה להבטיח לך הנחות במיוחד אם הנהג סמוך ובטוח שלמספר מסוים של נסיעותבחודש.
  5. דרך נוספת לצמצום עד כמה אתם מוציאים על נסיעה תהיה הגדרתנסיעה במונית משותפת עם עמיתים לעבודה , חברים או קרובי משפחה שאתה נוסע עם על בסיס קבוע . זה יאפשר לך לפצל את דמי נסיעה .

עם כמה חברות , ביצוע הזמנות לנסיעה הלוך ושוב יזכה אותך הנחה.

מלונות ואתרי נופש מסוימים גם מספקים נסיעה משותפת ללא הזמנה ויכולים להכיל מקסימום של ארבעה אנשים בשיעור ייוון שטוח מוניות לנתב"ג.
באופן כללי, אתה יכול לבצע הזמנהבנסיעה משותפת ברוב שדות התעופה בעולם.