פורד פיגו יש חוף ים בראשותו חזקה לשוק ההודי וסמן את נוכחותה עם הלקוחות ההודיים. לאחר תואר עם הרבה הישגים ופרסים, המכירה הממוצעת עומדת על כיחידות בששת החודשים האחרונים. פיגו זמין בדיזל ובנזין גרסה עם מנוע דיזל ליטר ייצור חשמל של ומומנט של ואת מנוע בנזין 1.2 ליטר מתוך כוחו של סל"ד ומומנט . המנועים מוסמכים עם 5 תיבות הילוכים ידניות מהירות. זה נקרא הפתח הטוב ביותר בהודו בלהקת מחיר סביר מאוד של לאק.

מקצוענות השכרת מתנפחים

את הקירות החיצוניים של פיגו החדש שופץ עם העיצוב, מנורות של פורד חתימה הקינטית חתול עיני ראש, עמדה רחבה, מנורות אחוריות מסוגננות, סורג כרום, קווי גוף חרוטים והבנויים החזק נותן לו מראה ספורטיבי. את פנימיותו הטיפול, התחזוקה נמוכה של המכונית הם מצוינים. את הפנים של המכונית ערעורים עם עיצוב אלגנטי ומפואר ולוח מחוונים עומס חינם כולל מערכת מוסיקה עם Bluetooth, , מד מרחק, אזהרת דלק נמוכה ועוד רבים. יש לו גם יום ובלילה בתוך מראה אחורית נוף, כפפת קופסות, מנורות אזור מטען, ווים מעיל, מחזיקת גביע פירוק מכוניות המספקת מספיק נוחות לנוסעים. המכונית מתוכנן היטב עם אמצעי בטיחות כולל תכונות כמו , נעילה המרכזית, שלוש נקודות חגורות בטיחות, מנוע אימובילייזר ופנסי ערפל.

חסרונות פירוק רכבים

יש פורד פיגו מגבלות משלו, את המילים של טענו בבנזין וסולר לא לספק את הלקוחות נוטים קילומטראז. אם אנחנו מדברים על המנוע שלה זה יכול להיקרא כמו מציע אחד ורועם במהירות גבוהה. את הפנימיות הם שהעין מרגיעה אך צפופים; המושבים האחוריים אינם נוחים מאוד למרות שיכולת הנוחות של הנהג לא להתעלם ממנו. ההשעיה של המכונית היא קצת קשה השכרת מתנפחים לארועים ומרווח גחון נמוך עושה את זה יותר נוח לנוסעים מאחור במהלך כוננים מחוץ לכביש. הראות לא מאוד ברורה עקב הפנסים העמומים והחלון אחורי קומפקטי מה שהקשה על הנהג וכריות האוויר הם זמינים רק בדגמים העליונים אשר אינה עומדים בתקני הבטיחות של המכוניות החדשות.

פסק דין מכוניות לפירוק

בסך הכל זה ערך לכסף רכב עם המחיר סביר שלו ופנימיותו טובה. לחיצוניות הממריצה היא די מושכת ומפתה ויש לו מגיעה כחבילה טובה לקונים מתוקצבים פורום האח הגדול. אפילו דגם הבסיס יורש תכונות טובות שהופך אותו הלם עבור הקונים ההודיים. המכונית השכרת מתנפחים היא מושלמת לשימוש עיר.

המחבר מזוהה עם .שהוא אתר רכב מוביל בהודו מציע למשתמשיה מחקר מכונית חדש ומכונית משומשת קנייה ומכירת פלטפורמה