יש הרבה סוגי אבנים שכדי מאוד לבצע ריצוף לשיש ואנחנו ממליצים על שיש שיי גריי  כפיתרון מקצועי בשבילכם. אבנים כבר משוחק על ידי נשים וגברים מאז תקופה הפרהיסטורית . בדיוק כמובתכשיטים של זמנים מודרניים , אבנים יפות, נדירים וצבעוניים , הם לרובה תכונה הדומיננטית של חתיכה עם הגדרה מתכתית לעיטור מאובנים.

האבנים המשמשות בצורפות של תכשיטי יוקרה הן בדרך כלל מתחלקים לשתי מעמדות אבנים יקרותו אבנים יקרות למחצה .

שיש שיי גריי איכותי

אבניםתנאים אלה משמשים במידה רבהבעולם המסחרי של תכשיטים כאשר בוחנים מגוון וערך . אמנם הישג אמנותי הוא רקעניין של דעה, שיי גריי את הערך שלאבן הוא מה שהיא תביא בשוק. צריך גם לציין, כי אנשים רבים , אספנים וצרכנים כאחד כלליים , מעדיפיםנדיריםהיפה.

אבנים אלה הן פשוט סלעים ( מינרלים ) שנלקחו מכדור הארץ אקלים,ואחרי שהם שופרו על ידיבעלי המלאכה חיתוך וליטוש ,המשובחותונדיר ביותר שלהםהם מה שאנחנו קוראים לאבני חן .

אבני חן או אבן טבעית?

את האבנים היקרות ביותר הן יהלומים , אבני אודם , ברקת וספיר. הפנינה מסווגת לעתים קרובות עם אבנים יקרות. למרות שבעצם כל זמן שיי גריי שהיא לא אבן שהיא מחזיקה מקום נכבד בתכשיטים.

אבנים יקרות למחצה

אבני שקדים הם התעלמו בדרך כלל. זה לא מהווה שום איום רציני וניתן לרפא בבית. עם זאת , יש כמה דברים חשובים שצריך לדעת על תצורות אלה. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על :

1 . הם גוונים לגרום לריח רע מפי תצורות אלה נגרמות על ידי חיידקים , תאים מתים וריר. כתצורות אלה נתקעות בשקדים , הוא פולטריח רקובומביך. תוצאותל ריח רע מזה.

2 . אבני שקדים אינם מאובחנים בקלותה סימפטום היחיד שיכול להיות מזוהה הואהתחושה לא נוחה שגוף זר תקוע בגרון.

3 . הם יודעים שאין משותף למבוגרים, אבל זה לא אומר שזה לא מתרחש אצל ילדים. החולים הסובלים מאבני שקדים כוללים אנשים בכל הגילים.

4 . הם יכולים להיות מונעים על ידי כמה טכניקות . טכניקה נפוצה אחת במניעת ההתרחשות של אבני שקדים היא גרגור יסודי עם מים מעורבבים עם מלח או חומץ. למרבה הצער, זה לא הדרך הטובה ביותר למניעת אבנים .עדיין יש דרכים יעילות יותר זמינות. למזלנו , יש הרבה דרכים יעילות העומדות לרשות למנוע את התרחשותם מחדש התרחשות של אשמים ריח הרעים אלה.

יש באינטרנט אתרי אינטרנט רבים שיש להם את התשובות . שגורם לריח רע מפה ייעלם לנצח במרחק צעדים ספורים , קלים . את כל הסודות שצריכים לדעת על מנת למנוע אבני שקדים הם על אלה קלים להבין את אתרי אינטרנט. לא לדאוג מקבל שוב עם רבים מאתרי העל באינטרנט.